Saturday, January 13, 2007

Με θεμα: Αποκατασταση της αληθειας

6 χρονια δημοτικο,3 χρονια γυμνασιο και 3 χρονια λυκειο τι μας ελεγαν??? Για τον Μεγα Αλεξανδρο φυσικα....πως διαμορφωσε την πορεια του τοτε γνωστου κοσμου, τον ελληνικο πολιτισμο,πως εφτασε εκει που κανενας αλλος δεν καταφερε σε τετοια νεαρη ηλικια, πως τελικα διαμορφωσε την πορεια της ανθρωποτητας και αλλα τετοια βαρυγδουπα με στοχο να μας πεισουν για την ιστορικη προσωνυμια "Μεγας".......ΜΗΝ ΠΛΑΝΑΣΘΕ!!!!!!! Μπορει η ιστορια να δικαιολογει τον τιτλο, η καθημερινοτητα ομως με διδαξε οτι αλλος ειναι "Μεγας" τελικα...και το ονομα αυτου??? Alexander Graham Bell..... Alexander the Great!!!!!! Μεγαλη ανακαλυψη το τηλεφωνο...ποιος διαφωνει??? Ειδικα αμα δεν το χρησιμοποιεις με μετρο, τοτε ειναι που καταλαβαινεις την αξια του....και εξηγουμαι:
Τι κανει ενας "φυσιλογικος" ανθρωπος την παρασκευη το βραδυ??? φανταζομαι ντυνεται,στολιζεται, κανει και τα τηλεφωνακια του να κανονισει τα ραντεβου του με τους κολλητους και β γ α ι ν ε ι!!!! Εγω, μαλλον δεν ειμαι και τοσο "φυσιολογικη" (οχι οτι περιμενα το χθεσινο βραδυ για να το καταλαβω αλλα λεμε τωρα...) Αφου, λοιπον, η χθεσινη μερα χαρακτηριστηκε απο ενα τρελο λιωσιμο αναμεσα στην τηλεοραση και το internet,κατα τις 10 (το βραδυ) εβαλα τη μουσικουλα μου,το κρασακι μου, αραξα στον καναπε και αρχισα να μιλαω στο msn( εχει κλεισει σπιτια,να το προσεχετε...)με ενα ατομο που τα τελευταια 6-7 χρονια καθε μερα λεω οτι δεν προκειται να του ξαναμιλησω ποτε.......Σταθερη στις αποψεις μου, αρχισα να ανταποκρινομαι στα υπεροχα nudges που με ταρακουνουν συθεμελα(!!!!!) και αφου ειπαμε τις κλασσικες αρχικες χαζομαρουλες(δεν εξηγω περαιτερω...bloggers ειστε, εμενα περιμενατε?), ο αγαπητος θελησε να βαλει μια αλοιφη στα ματακια του με την οποια δεν θα μπορουσε να βλεπει πια την οθονη του υπολογιστη γα να μιλαμε μηνυματικως,οποτε ο αλλος "Μεγας" αγαπητος εδωσε τη λυση: τηλεφωνο!!! ντριν,ντριν, ντριν.......και απο εκει ξεκινησαν ολα....3 η ωρα το βραδυ η κληση(μη νομισετε οτι ειχε περασει μονο καμια ωριτσα δηλαδη...). Οπως λεμε, παει η προοπτικη για πρωινο ξυπνημα και διαβασμα το πρωι....αλλα χαλαλι!!!!! Τοσα χρονια εχω περασει (φαει,ξοδεψει,σπαταλησει,απολαυσει)με το να ασχολουμαι με το συγκεκριμενο ατομο,για μερικες ωρες δεν θα αγχωθω κιολας.... Ξεκινα ετσι ενας τηλεφωνικος μαραθωνιος ο οποιος διηρκεσε ακριβως 6 ωρες(ναι,ναι το κλεισαμε στις 9 το πρωι...) Τωρα πως να εξηγησω οτι δεν καταλαβα πως περασαν???Πως να εξηγησω οτι ηταν τοσο ομορφα που δεν προκειται να πω ποτε ξανα οτι δεν θα του ξαναμιλησω(εδω που τα λεμε απο κατι τετοιες εγωιστικες βλακειες εχασα τη μπαλα-και αυτον...σσσς)?? Αφου,λοιπον,ξεκαθαρισαμε οτι ειμαστε φιλοι,αδερφια(πως το λενε ρε παιδι μου??)-εξ αγχιστειας φυσικα(για να κραταμε και καμια καβαντζα....ποτε δεν ξερεις τι γινεται...) αρχισαμε να μιλαμε, να γελαμε, να σχολιαζουμε και τσιγαρο στο τσιγαρο, κρασακι στο κρασακι αρχισαμε να παιζουμε κιολας!!!! Ααααα!!!! Δεν εχω παραπονο.....και το γιατρο παιξαμε(μην παει τ μυαλο σας στο πονηρο....214 km γιαννενα-κοζανη),και το δικηγορο και τον υδραυλικο και τον ηλεκτρολογο....εεε, καθε μερα σε ενα εργαστηριο τη βγαζει σε τετοια "ποταπα" επαγγελματα θα κολλησει ο γλυκος μου???(οοps..).Mεχρι και παραμυθακια μου ειπε για να κοιμηθω(δεν σας λεω το περιεχομενο γιατι αν αποφασισει να το κανει σεναριο θα ριξουμε πολυ κλαμμα,κοριτσια..)Στο τελος αρχισε να μου τραγουδαει μουρμουριζοντας,φυσικα, κι εγω επρεπε να βρω το τραγουδι.....κομματια με εκανε...... Θυμηθηκα ποσο τελειες ηταν οι καλες μας στιγμες,ποσο δεν σηκωνουν συγκριση με οτιδηποτε αλλο εχω ζησει......και ποσο ασχημες ηταν οι κακες μας στιγμες......παντα των ακρων ημασταν....και εχω να τον δω 1 χρονο και 13 μερες ακριβως....σαν να μην περασε μια μερα!!! Αρχισα να αναρρωτιεμαι γιατι δεν ειμαστε μαζι...αλλα παντα απο το τηλεφωνο καλα τα πηγαιναμε,στο live χαλουσε παντα η συνταγη....τι να πεις?? Το δυσκολο ηταν οταν μπηκαν οι ιδεες να βρεθουμε....ε, 9 ειχε παει η ωρα,σε 1 ωρα ειχε λεωφορειο...αξιζε τον κοπο αλλα ποιος θα εκανε την υπερβαση???? εγω την ειχα κανει παλιοτερα και ειχα φαει τα μουτρα μου....που να το τολμησω??Αυτος ειχε δουλειες......τελικα υστερα απο τοσο καιρο, ο Alexander εδωσε παλι τη λυση....κοιμηθηκα με τον Αντωνη(προδωσα και το ονομα...) εγω στον καναπε μου και αυτος στο κρεβατι του λεγοντας προς ποια πλευρα ημουν γυρισμενη,αν ημουν πλατη η αν τον κοιτουσα, μεσω τηλεφωνου παντα....μεγαλη εφευρεση.....ισως τελικα να ηταν καλυτερα ετσι....να μας εμενε η ομορφη αναμνηση...γιατι απο κοντα ολο και κατι θα βρισκαμε να τσακωθουμε......μου αρεσε που ακουγα την ανασα του,την μπασα φωνη του μεσα στο αυτι μου,που φανταζομουν πως θα ηταν να με κρατουσε αγκαλια...γιατι αν ηταν διπλα μου μαλλον θα ειχε κοιμηθει ηδη, θα με κλωτσουσε και θα ροχαλιζε.....απομυθοποιηση δηλαδη......μπορει και οχι.... αλλα εγω ετσι πρεπει να σκεφτομαι για να μην τρελαθω παλι.....ετσι κι αλλιως ο,τι και να γινει,οσα χρονια κι αν περασουν παντα θα ειναι ενας φαρος μεσα στη ζωη μου...θα αναβει,θα σβηνει,θα μου δειχνει την πορεια και θα με αφηνει στο σκοταδι μεσα σε 1 δευτερολεπτο.....ετσι ειναι αυτα....λαμψη και σκοταδι...2 οψεις του ιδιου νομισματος...εξαρταται μονο απο ποια πλευρα εισαι στραμμενος.....προς τη δικη του η εχω γυρισει πλατη....Και ακομα και οταν ο φαρος καταργηθει και η τεχνολογια τον αντικατστησει με κατι αλλο πιο προηγμενο,παντα θα υπαρχει ενα κτισμα να πηγαινουν οι "ρομαντικοι" , να κοιτουν τη θαλασσα και να του δινουν ψηγματα ζωης..... ετσι κι εμεις ειπαμε οτι πρεπει να βρεθουμε για να δουμε πως θα φερθουμε και τι θα γινει μεταξυ μας αν μεινουμε μονοι ξανα σε ενα σπιτι που σαν φαρος αναβει και σβηνει τις αναμνησεις μου-μας.... Ριχνω λοιπον ενα βλεμμα (εχετε δει την αφισα απο το "κουρδιστο πορτοκαλι"?....τετοιο) στη ζωη μου και στη ζωη του,στο μελλον μου και στο μελλον του,κραταω μεσα μου την αισθηση μιας υπεροχης νυχτας που δυστυχως ξημερωσε και σας αφηνω.....εσας ,εκεινον,εμενα....αφηνω και τον υπολογιστη και αρχιζω δειλα την αναγνωση της νοσολογιας.......
Καταραμενε Alexander.....δεν ειναι τυχαιο που η ιστορια ονομασε το δικο μας Αλεξανδρο "Μεγα".......

1 comment:

Gogo said...

ouf...gamato keimeno, me tin psixi sto stoma to diavasa...

Ti na pw egw? To gnwsto mou kirigma?

AXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!